Chilly

God Morgon. Fick aka med Rae till skolan idag sa nu ar jag lite tidig. Det var lite kyligt nu pa morgonen och lite molningt. Det skulle klarna upp till midda ungefar. MEN SEN NI har jag hort att det ska bli REGN i helgen. Skrammande tanke. Hahha.. Men det ska bli kul att se pa mandag hur manga som har blivit sjuka. For de flesta tjejer kor ju pa sa slampiga Halloween kostymer de bara kan hitta. Tyvarr ar Rae en av dem. Men hon ar ju amerikan sa hon vet inte battre.

Sa idag ska jag njuta av solen. Men vet inte det tar kanske flera dagar innan den kommer tillbaka. For tillbaka kommer den alltid har. Till skillnad fran hos er ;)

NU ska jag kopa kaffe sen ar det politik som galler.

PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback