I'm Back

Nu blir ni inte av med mig på ett tag, jag lovar..

Tack för igår vänner det var en riktigt härlig kväll!
Vi träffasdes hos Johanna&Kicki. Först var det bara vi tre och vi åt en matbit eller två och drack vin. Mysigt med bara tjejer för en gångs skull. Sen kom även Rasmus och Leo förbi. Vi spelade spel och sjöng högt till en massa fina låtar.  J&K hade också fått tag i ballerina&singoalla kex :) Jag hade kunnat stanna där hela kvällen men efter ettt ag bar det av till Evergreen. De hade tydligen fest där. På vägen dit gick jag och Kicki och sjöng för full hals. Det kan inte ha varit en fröjd för öronen. Hahha.. Festen var väl ok. Det bar hem i taxi. Kvällen slutade väl hyfsat oväntat men jag var nöjd i alla fall :)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback