Fresh

Jag vill inte påstå att jag är brun för det är jag väl inte men brunare än vad jag var i fredes i alla fall. Ni vet när man tittar sig i speglen och känner sig fräsch trots lite halvtaskig hy. Man ser piggare ut. Så känner jag mig idag och det känns väldigt bra.

I övrigt är jag en riktigt enstöring på måndagar. Ingen har skola samtidigt som jag så jag har typ inte pratat med ngn på hela dagen. Nu stack Rae hem till Andreas och jag är ensam kvar. Så imorgon blir det en massa snackande för min del haha..

Nu ska jag titta på GG på youtube eftersom jag har missat det som vanligt.
De har förresten inte ringt om lägenheten idag men vi hoppas på ett samtal imorgon. Annars skulle Raes mamma ringa dem. Fortsätt hålla tummarna!

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: pappa

ser fint ut, gottegris

2008-11-18 @ 07:39:42
Postat av: sofia

är de sant som lisa säger?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback