Filmtajm

Har precis kollat på  med Rae! Väääligt söt film. Jag är imponerad av hur de försöker säda STORA meddelande genom barnfilmer. Just denna handlar om hur folk blir fetare och fetare och bara skräpar ner och förstör jorden. Undrar hur gammal man måste vara för att förstå meddelandet. Hoppas barnen tittar på denna med en vuxen som sedan förklarar att så kan det gå om vi fortsätter skräpa ner. GO DISNEY!

Inne i filmtagen som man var blev jag sjukt sugen på Harry Potter. När det blir jullov och jag får lite tid över ska jag börja läsa alla böckerna på engelska. Köpte den första för månader sen men jag har inte haft tid. Guuud vad jag längtar. Om det är ngt som kan give me chills så är det detta:


Japp! Du har rätt, jag är en nörd :)

Erbjudandet från förra inlägget står fortfarnade kvar!

Kommentarer
Postat av: pappa

den nya potter kommer snart. + jag har lämnat in hästa-tipset, så vi får väl se om det kan bli en kamera

2008-11-19 @ 18:25:10
Postat av: Sofia

haha jag är med värsta HP-nörden! ska till london över nyår och då ska jag lätt fota mig själv på kings cross mellan platform 9 och 10 :P nördigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback