Busigt

Ingen skola imon så nu sitter jag här hos J&K och förbereder oss på GossipGirl och utgång. Blir nog rätt lugnt. Sharkeez lär det väl bära av till i alla fall. 

Som vanligt ska man låna saker och ting här. Känns som jag alltid tränger mig på så det ska bli så skönt när vi har flyttat så jag kan bjussa tillbaka. Ska kolla på en lägenhet imorgon som vi tydligen fick hyra utan en massa problem med co-signers och skit. Hoppas vekligen det blir bra. Tänk vad härligt det kommer vara när Rae och Titti åket hem över jul och jag har lägenheten för mig själv. Lääängtar. Det första jag ska göra är att bjuda hem Kicki&Johanna + pojkvänner och Raz och Leo om de vill komma. De ska få en riktigt fin middag i alla fall.. 

Kan ni inte skriva i en kommentar hur det är med er och vad ni har för er om dagarna? Kanske har det hänt ngt kul på senaste som ni vill del med er av? Vill verkligen veta hur ni har det.. ALLIHOPA!!!

Kärlek från California <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha. jag mår jättebra. sitter mittemot dig och terrar dig med skräpmusik.

du får låna vaaaaad du vill

puss på re söt

Postat av: Johanna

på jättehög volym också.



hanna. "jäävla electrobög" jag ser allt vad du tänker ;);)

2008-11-11 @ 04:32:30
URL: http://westsideinc.blogg.se/
Postat av: sofia

gött! du, hilfe bitte. hur fixar jag in videos här?! <3<3

2008-11-11 @ 05:58:23
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: Nina

Sitter i skolan och som vanligt, när tillfälle ges, tar jag mig en titt på din blogg... Möte och möte, inte så mycket lektioner, det var ju de jag trodde jag utbildade mig till, lärare och inte mötesexpert... Love och lycka till idag med lägenhetskoll!!

2008-11-11 @ 09:35:18
Postat av: sara

jag är sjuk, men ska till skolan nu. för öppet hus och så ska vi visa vårt UF-företag! jag har btw flyttat hem igen. kännde att det var dags nu. har mycket att berätta så jag skriver ett mail istället! för nu måste jag sticka <3 hoppas du har det förjäcla bra och lycka till med lägenheten

2008-11-11 @ 13:13:14
URL: http://saracarolines.blogg.se/
Postat av: pranvera (den som aldrig hör av sig)

hej hej!! ja jag vet jag är världens kassaste på att höra av mig. Jag jobbar som vanligt (lite för mycket) pluggar och är typ aldrig hemma. hinner med inget annat, hinner knappast komma hem till landskrona. jag ska skriva ett mejl och berätta lite mer om allt. Man när kommer du hem? LÄngtar:) puss och kram

2008-11-11 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback