Attention!

Satt nere pa stranden precis och blundade i solen. Oppnar ogonen for att byta lat. Ser ngt konstigt i vattnet. Forst trodde jag att det var ngn som snorklade. MEN sen kom det upp en fena mitt i allt. Trodde nastan jag sag i syne. Men nej! TRE delfiner simmande lugnt runt i vattnet kanske 100 meter ifran mig. Skickade sms om detta till hela min telefonbok. Langt i fran alla svade men jag var ju bara tvungen att beratta detta. Jag har inte sett en fri delfin ngn gang. Jag tror jag har sett en i fangenskap nar jag var liten men detta var ju pa riktigt. Och det var ju inte det att men forsokte se dem heller pa en battur eller ngt. Det bara hande. Snacka om att vara pa ratt stalle pa ratt tillfalle.

Hoppas ni kan lasa detta utan vara alskade/hatade svenska bokstaver.

Nu ska jag ha physical geography.

Later!
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha cooolt hanna! jag såg dom också. dom var väl 30 meter ifrån oss när vi surfade :D

Postat av: sofia

hanna, förlåt att jag inte svarade på sms:et.. men fan va coolt! lite avis blev jag allt. haha! puss

2008-11-18 @ 03:15:39
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: pappa

hoppas at det finns några vi kan se också, när vi kommer

2008-11-18 @ 06:55:06
Postat av: sara

OHH jag fick ditt sms !!!! men jag svarade inte .. dumt av mig. men FAN vad COOLT ! har du fått mitt mail ? <3

2008-11-18 @ 20:11:37
URL: http://saracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback