Vilket SVIN!

Igår då. Var på väg hem från hbg efter en fika med Oscar och Christian. Så säger de i högtalarna: Nästa station landskrona, Landskrona.. Yes tänker jag det var ett direkttåg...

Precis då märker jag den skabbiga killen som sitter snett framför mig. Långt stripigt och ruffsigt hår, värsta kängorna, millitärbrallor och en sunkig vit t-shirt. han sitter också med två flak öl och sörplar i sig. Helt plötsligt börjar han pilla näsan. Ööhh liksom.. Sen kletar han den första på stolen framför sig (jag kunde till och med se den från min plats så stor va den). Sen får han tag i en som han inte får bort från fingrarna så han sitter och rullar den mellan fingrarna. Sen fortsätter han pilla lite till...

Jag var helt hypnotiserad av svineriet så jag GLÖMDE att hoppa av. Helt plötsligt var jag i Lund och fick snällt ta tåget tillbaka..

TACK DITT JÄVLA SVIN! 

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback