Solen skiner :)

Det ska tydligen bli sommarvärme nu! Hoppas detta stämmer så man kan få lite färg. Konstigt att det kan vara så vijtigt för en egentligen. Men sanningen är ju att man känner sig mycket snyggare, piggare och gladare när man är brun. Solen, you rock my world. Hahha, töntigt det lät eller vad.

Börjar bli lite stresad inför min flytt till staterna nu. Jag menar vi måste ju ha en liten fest för att säga hejdå. Jag, Fia och Ellen tillsammans då hade varit bra. När ska vi ha detta? Sen är det ju en massa människor jag vill träffa "en sista gång" innana jag åker. Sen ska man jobba och packa och ha sig också. Hur ska jag hinna med allt detta är min fråga? Måste nog göra upp en jävligt bra planering. Fan. Jag är inte bra på att planera. Får väl ta hjällp av experten, aka morsan.

Nu ska jag iväg och träffa Pranvera och Ellen i Hbg. Kan bocka av en preson från måste-träffa-listan sen eftersom min älskade Pranvera åket till Kosovo på Fredag. Sen får jag inte se henne på aslänge. Usch då.

Nej nu har jag inte tid mer.
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: JONNA!!

sv; haha japp det var jag! var där på p&l, också, dock bara fredagen :<

men det var svinigt kan man lungt säga ;)

hade du kul på P&l då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback