Jag vet..

.. att jag skrev att jag inte skulle men jag fick en stund över.

Kan berätta att det finns mer än en fjäril i min mage. Guud alltså :S 
Har nog packat och fixat med det mesta nu. Vi får ju hoppas att jag inte glömmer något viktigt.
Har framkallat en massa bilder nu som jag ska ha med mig. Inte för att jag tror att jag skulle glömma er här hemma men det kan ju vara skönt att bli påmind om er lite då och då. Kommer att sakna er ALLA jag lovar. Vissa har jag inte ens hunnit träffa nu innan jag åker. Önskar att jag kunde ha en hejdåfest ikväll. Men det är nog lite sent påkommit. Förresten har jag inga kläder eftersom allt är nerpackat. Men ni är VARMT välkomna att titta förbi ikväll om ni vill det. Ingen skulle bli gladare än jag!

Jag åker i övermorgon! Santa Barbara here I come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback