GRATTIS SYSTER <3

MIn syster fyller femton år idag. Shit! Grattis kära du..

Ja var ska jag börja att beskriva henne. Frida Caroline Andersson. Det finns egentligen inte ord att beskriva hur bra hon är. Men jag kan ju försöka. Folk brukar säga att vi är lika, men själva är vi lite tveksamma till detta. Hon är världens snällaste och omtänksammaste. Hon är gudomligt snygg.. Förr var hon världens sötaste men nu har hon blivit äldre och väldigt snygg. Hon är GRYM på att dansa och sjunga. Vi har alltid kommit bra överens och inte bråkat alls lika mycket som andra syskon. Vi har en spreciell syster yster power vet ni! Inte någon som kan rå på den.. Vi har alltid kul ihop och jag saknar henne så mycket att ni inte fattar det. Ja ni fattar det inte jag sitter här med tårara rinnande. Hon är bäst bäst bäst och hon kommer hit om 12 dagar. Ojojoj vad jag längtar! Men jag kom på en sak nu. Tänk er alla bra egenskaper som en människa kan ha.. Alla dem har min syster. Har jag nämt att hon är BÄST?

Jag älskar min syster, hon är en av mina bästa vänner och kommer alltid att vara.

      

Kommentarer
Postat av: pappa

du e för go hanna

2008-12-10 @ 09:57:18
Postat av: Nina

We are family...

2008-12-10 @ 12:37:30
Postat av: ter

hanna, jag älskar dig megamega mkt. men jag tycker inte precis att du har beskrvit mig utan dig. x) du och jag förlltid sysyter. !!! Du<3Jag. SYSTERYSTERPOWER 4-ever.

2008-12-10 @ 14:26:53
Postat av: paulina

Vad fint skrivit Hanna! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback