Ännu nöjdare

Gick som sagt till skolan tidigare idag för att få lite gjort.. Och kors i taket det fick jag! Nöööjd med mig själv där.

Sen ska ni bara veta vilket kap jag gjorde idag.. Inte till mig själv men det kändes jävligt bra ändå! Sabina min kära vän från perstorp sickade ett mail till mig och frågade om jag inte kunde beställa ett par skor till henne på Uraban Outfitters. De kostade 100 dollar och jag beställde dem snällt till henne för ngn dag sedan. Det klöddade sig än en gång med mitt kort så de hade inte blivit skickade än. Någon inre kraft fick mig att gå in på UO när jag var i stan innan idag för att tanka på min mobil. Inget som var planerat alls. Hittar i alla fall ETT par kvar som till min lycka är i hennes storlek. Sista paret! Tänkte att du slipper hon ju den frakten. Kollar sedan på priset! 20 DOLLAR. Hej, 80% off och inte porto. Kommer sedan till kassan och då säger tjejej bakom disken att de kostar 10 DOLLAR. Så idag har jag sparat Sabinas pappas 110 dollar! Shit vilken bra människa jag är.

Till råka på allt har jag fått lära mig idag att Robert Pattinson kan sjunga också. Om han använder Abercrombie&Fitch perfymen också så är han utan tvekan den PERFEKTA killen. Lyssna och njut. (vill ni inte höra det fina introt så klicka fram till 1,25)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback