All Alone

Nu känner jag INGEN som är kvar i SB. Någon nämde något om att simon  var kvar med honom har jag pratat med en gång så det räknar inte. Tur att J&K&P&K kommer hem igen imorgon.. Jag gillar ju i och för sig att vara själv men det är när jag väljer det själv. Nu har jag liksom inget val. Men jag ska låssas att jag hde det och njuta av min kväll.. Har egentligen inget vettigt alls att dela med mig av men jag måste skriva annars får farsan utbrott :P

Nu ska jag dyka in på sidan 214 i Eclipse..

Kärlek


Kommentarer
Postat av: LEU

Jag ar i SB igen faktiskt. Visar stan for familjen. Men vi drar imorrn igen. Nar kommer paronen?

2008-12-19 @ 05:28:50
Postat av: pappa

utbrott o utbrott men man kan ju inte bara bryta en tradition så hur som helst, för då drar jag in veckopengen

2008-12-19 @ 07:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback