The Devil Wears Prada

                                               The Devil Wears Prada

Riktigt bra film måste jag säga! Klart ett biotips! Lite förutsägbar men väldigt bra ändå!
En trevlig kväll blev det också med Selma, Amra och Amina : )


Men nu sitter man här hemma en Lördagkväll. Kan konstatera att jag hade velat festa lite idag! Sjukt sugen på det! Eller sjukt sugen på att va med Fia i New York. HerreGuuuud vad avis man är! Eller så kanske man hade velat ha ngn här! Som en pojkvän kanske. Men jag och Kärlek alltså. Det går inte ihop riktigt. Man säger ju tur i spel ger otur i kärlek och tvärt om men jag tror jag har otur i båda! Men men vad ska man göra.

Nu ska jag.. hmm ja jag vet inte riktigt. Vi får väl se! Men god natt på er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Paulina

men hannahjärtat. Du hittar nog någon ska du se:)

Postat av: prannis

Naww, min söta Hanna. En dag händer det, när man minst väntar det. Tro mig, I know! du hittar någon säker som är lika underbar människa som du:D

2006-10-29 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback