Snabba Cash

Nu har jag sett filmen som hela sverige pratar om. Joel Kinnaman var såklart snygg som få, förutom när han saglade som en liten unge. Filmen var väl ganska så bra fast egentligen är det inte min typ av film. Jag är ingen gangstah om man säger så. Jag ryser i hela kroppen och mår dåligt när de slår på varandra. En (eller flera) våg av obehag sköljer genom mig när en snubbe tar en annan snubbes huvud och smäller in i en vägg gång, på gång, på gång. Fy fan säger jag bara. Sen konstaterade vi att denna JV (Kinnaman) tog en del väldigt dåliga beslut. Men man blir ju lite nyfiken på vad nästa film ska handla om. Jag överväger om jag ska läsa böckerna eller inte. Alla som har läst dom uton Joppi och Leo tycker ju att dom är bra. Ska man ge dem chans eller ska man strunta i det?

Nu ska jag finslipa lite på min uppgift till grupparbetet sen är det natti natti. Tack för denna helgen!


Kommentarer
Postat av: pappa

böckerna é bra Hanna!! jag lovar

2010-01-26 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback