Påtår

Amen hej på dig!

Sitter hemma hos Evelina och dricker kaffe. Johan lagar mat till oss :) Dagen har varit väldigt bra tycker jag. Kom upp i tid och stack och tränade. Har också kollat vart JMK ligger så att jag inte ska gå vilse imorgon. Är nervös men jag vill helst inte tänka på det. Jag är rätt bra på att trycka det låångt bak i huvudet. Jag ska be min kära far att ringa mig imorgon bitti så jag inte försover mig. Det är man ju alltid lite nervös för. Sen påminnde Evelina mig om att jag måste komma på vad jag ska ha på mig. Man måste ju göra ett bra första intryck och då tror jag inte det är mjukisbyxor som gäller i alla fall.

Nu ska jag och Evelina gå och handla sallad så nu måste jag sluta pladdra om detta!
Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jo mjukisbyxor och studenttröjan första dagen, helt klart ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback