Let's Dance?

Fy vad jag fryser. Usch.

Christian kom hit igår. På kvällen var vi på söder och spelade biljard med Jopp&Leo och Kicki&Putte. Det är ju inte vad jag är bäst på kanske men va fan, det var rätt kul i alla fall! Christian skulle egentligen åkt hem i morse men Jives buss hade fått köldskador så den startade inte förrän vid middag så vi hann gå och se Avatar också.

Måste lägga fram vad jag tyckte om denna filmen. Mot all förmodan så tyckte jag att det var en riktigt bra film. Jag gillade storyn, GRAFIKEN och han som spelade huvudrollen var ju jättesnygg. Lyckades till och med gråta två ggr under filmen. Det var verkligen inte heller vad jag hade väntat mig. Men jag är ju en känslig person och extra känslig är jag när människorna förstör allt vackert. För vackert var det! Hade jag kunnat bestämma hade jag velat var en av Navi människorna på planeten Pandora. Allt var så vackert, mystiskt, spännande och oförstört. Precis som jag vill ha det.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback