Jag har inte sagt många ord idag

Den enda jag har pratat med var en snubbe på Trygghansa som jag ringde till. Eller ja, jag sa nog tack till killen i affären också när jag köpte mini-tomater men that's about it. När man inte pratar så hinner man göra och tänka desto mer. Tankarna har varit ALL over the place och jag har hunnit med en hel del. Varit och tränat, betalat räkningar, suttit vid datorn, tvätta, käkat skitgod lax med sallad som jag har lagat själv och nu är plugget och städningen i full gång. Snacka om effektiva-Hanna! Klapp på axeln..

I övrigt kan jag ju säga att det har varit en händelselös dag i dag om man tittar på vad som gör denna dagen är värd att komma ihåg. Men man måste ju ha denna sortens dagar också där man får gjort alla nödvändigheter och kan njuta mer andra dagar. Tycker ni inte? Nu ska jag i alla fall inte sitta här och filosofera mer utan fortsätta vara effektiv så kanske man hinner se en film ikväll också?

Lots of Love

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag älskar dagar med hemmafix, bara de inte blir för många ! har du kollat upp det där my academy ? miss u dearest <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback