Godmorgon alla glada!

Gött det var att vakna upp ensam i sin härliga lägenhet. Sitter nu och käkar frukost med MTV i bakgrunden. Har dock glömt att sätta på kaffe. Är inte van vid att göra det på morgonen.

Nu är det Westlife på tv. Vad ska man tycka om deras comeback? Det verkar ha gått bättre för dem än för BSB i alla fall. Jag funderar lite på vad man ska kalla dom nu när man uppenbarligen inte kan kalla dom boyband mer. BSB får ju seriöst fundera på att bra namn. Jag menar Backstreet BOYS. Dom är definitivt inga boys mer.

Personligen kan jag inte låta bli att gilla både BSB och Westlife. Dom påminner mig om alla "roliga timmar" man hade på låg- och mellanstadiet. Jag och mamma var riktiga boyband-lovers på den tiden. Vi har till och med sett Backstreet Boys in consert. Skandinavium 1999. Det ni, det var en konsert som heter duga. Caramell var förband. Kommer ni ihåg? "Om du var min, du var min. Du var bara min och jag va din, jag va din."

Nu har jag inte tid till detta mer, ska träffa Christian inne i stan.

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

fina hanna. stora hanna. duktiga hanna. sthlm's hanna. jag saknar dig !

Postat av: julia

jag har också sett bsb men det var bara nån månad sedan haha

2010-01-07 @ 20:19:03
Postat av: Prannis!!

Hej min vän!! Fan vad nice alltså! Glad för din skull min sötis! Hoppas du inte glömer kaffet nästa gång. hihihi. Vi måste höras snart :) KRam och puss på dig min Hanna

2010-01-09 @ 16:29:42
Postat av: Annika

Klart jag kommer ihåg. Jag var ju där med dig och mamma. Jättekul men känns som en evighet sedan Kram kram

2010-01-09 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback