Ego?

När jag satte på TV:n för en stund sedan så fastnade jag vid "Hope For Haiti Now"-galan på trean. Fruktansvärda bilder, hemska historier och sorgliga låtar. Nu kommer bevistet på hur egoistisk jag är. Samtidigt som jag tittar på detta så funderar jag över på vad jag ska ha på mig ikväll och vad jag ska göra med håret. Det finns alltså människor som bregravs under hus i jordbävningar och jag oroar mig för vad jag ska ha på mig!? När jag väl insåg detta så kom jag i alla fall på att vara tacksam över att jag inte har större problem än så. För det har jag verkligen inte. Jag har det bra! Jag är tacksam för det..

(Åhhh, guuuud nu var Rober Pattinson också med.. Med skägg! Jaja, han är always sexy!)



Ser ni hur okänslig jag är? Kollar in Robert och gråter inte ens när jag ser bilderna. Vad har hänt med mig? Det är inte likt mig alls att inte bry mig mer än vad jag gör. Jag blir rädd för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är en fin människa Hanna och jag vet att du bryr dig och det är okej att osse tänka på sitt eget... Jag tror att det är för svårt för att sätta sig in i Haiti på riktigt, jag har försökt men det är så overkligt på något sätt. Därför skänkte jag en slant för att stilla mitt samvete.. Love you!

2010-01-23 @ 15:51:27
Postat av: Mini

Måste vara dagen ilandsproblem, bara att du bloggar om det visar att du är bättre än många andra.... haha men du kolla in vikanallagöranåt.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback