At Least We Had Good Intentions

Nu har jag varit Evelinas sambo i tre dygn. Det har varit väldigt trevligt måste jag säga. Jag är superglad att jag har fått börja umgås med henne igen. Man brukar ju säga att gammal kärlek aldrig rostar och vet ni vad? Det tror jag inte vänskap gör heller..

Igår var vi ute på Collage. Musiken var fett bra och det var allmänt roligt. Karlsson på taket kom och raggade på oss och vi råkade hamna i lång konversation med en kille från Egypten med ANINGEN bruna tänder. Jag gjorde också något som jag aldrig har gjort innan. Jag gav en kille mitt nummer bara för att JAG ville det. Helt orädd var jag väl inte med Evelina var en bra coach. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte om han hör av sig eller inte. Jag är bara glad att jag vågade ta intiativet till att göra det. Ni fattar inte vilket framsteg det är för mig.

Nu blir det bara TV-tittande för mig och ladda inför morgondagens skoldag.

Puss på näsan!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

:O, hon rockar loss i hufudstaden !!! inom loppet av ett par veckor gick hon från tös till cool brutta ! du är grym. & du, han ringer. det hade jag gjort. du är fin& jag saknar dig ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback