All done! Almost

Nu har vi målat, borrat, spikat, mätt, städat, packat upp, handlat massor på IKEA och andra ställen. Nu är det nästan helt färdigt. Håller på att måla listerna i hallen och jag ska försöka få tag på två ramar som passar till mina Laleh-posters, sen skulle jag vilja säga att jag är helt klar. Jag är såå nöjd. Kommer att trivas här, utan tvekan.

Det enda jag inte gillar med sthlm för tillfället är kylan. Fy bubblan vad kallt det är! Men hela Sverige är ju kallt och vitt så det får jag leva med. Måste dock erkänna att jag längtar efter att kunna gå på långa härliga promenader i vårsolen. Men tids nog ska jag nog få göra det med.

Nu ska jag måla det andra lagret på mina lister.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul!! Blev säkert jättefint :) Ja det är svinkallt i landskrona också.. fyyy asså.. Puss babe

Postat av: sara

jag vill se massor av fina bilder på din lägenhet :D PUSSPUSS

2010-01-08 @ 14:18:16
URL: http://metrobloggen.se/saraoasterberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback