Måndag

Är ni vakna? Själv känner jag mig väldigt, väldigt seg. Sitter i soffan och gäspar när jag egentligen borde göra mig färdig. Går i skolan till fyra idag, sen måste jag handla och plugga. Jag är inte direkt sugen på att gå ut eftersom det är sjuukt mycket snö och det ser kallt, grått och ruggit ut. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa möjliga av situationen.

Jag gick precis tillbaka i arkivet och kollade vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Det såg ut som att det var dagen efter att jag och Kicki hade haft vårt andra skrattanfall på Estero Road, Isla Vista, CA, USA. Det finns en video från den kvällen men den tänker jag INTE lägga upp. Det var också den dagen Joppi och Leo blev ihop. Grattis på ettårsdagen till er <3 Jag saknar Cali ibland!


Kommentarer
Postat av: J.

TAAACK Hanna! Du är ju bara för göllli!

2010-02-01 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback