Turn it up and break it down, come on bring that beatbox back

Lyssnar bara på The Sounds nya skiva hela tiden. Jätte, jättebra är den! Fast det där var ju inte helt sant för jag lyssnar ju på en hel del annat också since jag inte har den skivan på min Ipod. Tyvärr. Spotify är ju helt fantastiskt men nu har man ju inget att uppdatera sin oranga skönhet med.



Vilken vecka det har varit, vädermässigt (gud vad konstigt det ordet såg ut och lät nu när jag skrev det.. kan man verkligen skriva så?). Det har blivit en hel del powerwalks och det har varit helt underbart. Fast att jag precis har kommit hem från en så funderar jag skarpt på att ta med mig hunden på en runda till. Sjukt härlig sensommar tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback