Längtar till den 30 september

Då kommer nämligen säsong 4 av Prison Break ut och I'm so excited! Har spenderat en stund med att kolla in extramaterialet till de tre första sängerna nu. Det tyckte jag i alla fall var underhållande. Sen brukar man iofs kunna bli underhållen av i stort sett vad som helst när man är sjukt och inte har ngt bättre för sig. Hoppas i alla fall att jag har orken att gå till jobbet imorgon.

Funderar på om jag har något ner vettigt att tillägga men jag tror inte att det är fallet. När man bara är hemma och gör ingeting går ju inte hjärnan på högvarv precis. Inte min i alla fall. Så nu blir det mat och en bra bok.

Hoppas att jag är lite mer på g nästa gång ni hör ngt från mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback