Klapp på axeln

Är precis hemkommen från ett pass på gymmet. Passet har precis dragit igång och det var instuktör jag inte har haft tidige. Även om man går till gymmet för att svettas, helst riktigt mycket, så måste jag säga att det känns jävligt bra när man tycker att alla övningar är a piece of cake. Man känner att man blir mer och mer vältränad :) Sen att det märks på midjemåttet också är ju inte helt fel, speciellt för mig. Jag är värd en klapp på axeln, som jag själv utdelar till mig själv i skrivande stund, och ett: Fy fan vad duktig du är Hanna!

Fy fan vad duktig du är Hanna!

Nu blir det först en välbehövlig dusch, sen kaffe, fotboll och idol!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

fy fan vad du är duktig Hanna !

måste också ta tag i det där med motionen. vet inte riktigt hur det bli med bowling och sådär. jag har föreslagit det, men vi får se vilka som nappar. är det okej om vi håller det öppet till säg, fredag ? så ska jag höra runt igen hur många som är sugna.

förresten, sööööötast på bilden :) !!!!

Postat av: mariaohlin

okejdå, då hör jag av mig när jag pratar med folket här. i vilket fall hade det varit kul att ses, så oavsett får du gärna komma hit :) pusspuss

2009-09-10 @ 16:36:49
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback