Jag är förmodligen 12 år gammal..

I USA hände det from time to time att folk kallde mig Hanna Montona. Nu har även tjejerna i klassen som jag jobbar i kommit fram till hur kul det är att kalla mig just Hanna Montana. Töntig och sysslolös som jag har varit ikväll slutade det med att jag har kollat in Hannah Montana the Movie. Japp du läste rätt, jag har kollat på den..

Den var fraktiskt lite småkul då och då. Handlingen var förståss väldigt förutsägbar men ändå söt. Jag erkänner att jag gillar filmer som inte är djupare än att ett barn bottnar och utan häftiga specialeffekter. Jag är en romantisk komedi/chick flick/high school movie freak som då och då gillar ett inslag av en kriminalare eller ngt i stil med Prison Break. Klyschiga repliker, förutsägbar handling och snygga skådisar är min filosofi.

Fastnade också för en Hannah Montanas låtar, framförallt för att den hade väldigt bra text.
Enjoy.

 

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback