Hej Allihop

Som utlovat blir det en nystart på min kära blogg såhär första september till ära. Det känns bra att vara tillbaka. Designandet pågår och snart ska ni få en ny fräsch look tillsammans med det nya fräscha innehållet. Hade tänkt skaffa lite kategirier och sånt trevligt. Måste ju börja träna på att skriva ordentligt. Även om det kanske inte är en blogg man skriver i på journalisthögskolan så måste man ju börja någonstans. Jag vet att jag inte på långa vägar kan skriva så bra som det krävs att man ska skunna som journalist. Jag vet detta. Men jag ska träna och man måste ju som sagt börja någonstans och för mig blir det här.

Uppdatering av mitt liv nu då.
Hanna Andersson, bor fortfarnade hemma hos päronen och planerar att göra detta till efter nyår då jag tar mitt pick och pack och flyttar till huvudstaden. Ser fram emot detta! Jobbar för tillfället som personlig assistent till en jättego kille i tredje klass. Detta jobbet är verkligen en uppsving jämfört med att svara i telefon på cliffton. Jag är nog mera lämpad till att rabbla multiplikationstabbeln och spela fotboll på rasterna än att sitta stilla på en kontorsstol. Jag trivs med anda ord även om det inte är världens mest välbetalda jobb. Har jag tur får jag stanna hela hösten. 

Jag har en plan. Det känns bra. Det enda som egentligen saknas är en dator som inte klabbar innehållade photoshop, en systemkamera, en egen lägenhet i innerstaden till våren och en pojkvän. Lätt fixat eller?

Vi hörs snart ♥

Kommentarer
Postat av: joppi

bra skrivet hanna! som jag har väntat på denna uppstart ;)

jag köpte en data igår,en liten rosa samsung..fett bra!! saknar dig massor o e taggad på nästa termin jmk,back 2 work.pössss

2009-09-01 @ 17:42:29
Postat av: sofia

härligt! så du har nytt jobb?! där ser man. kul att du trivs!

2009-09-02 @ 04:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback