Det snurrar i min skalle

Mina ord har verkligen inte varit lag idag. Vad jag än har sagt har barnen gjort tvärt om. Mamma säger att barn alltid är måndagssjuka och jag hoppas verkligen detta är sant för såhär kan det ju inte få gå till.

-Spela nu lite fotboll, gör bara ditt bästa
-Men jag vill inte spela fotboll, jag HATAR fotboll
-Nu är det inte fotboll längre utan handboll, spela det!
-Men jag vill spela fotboll

-Jaga honom inte
-Jag SKA jaga honom

-Slåss inte med de jättestora grenarna
-Men ja vill ha denna grenen

-Det är dags att gå in
-Jag ska bara...

-Kom igen nu spring så ni inte kommer försent
-Nu kommer jag gå ännu långsammare bara för det

-Dra inte i tröjan ni förstör kläderna
-Du ska alltid förstöra det roliga

osv, osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback