Det där gick ju bra jö.. Höhö

Mobilen sa klart och tydligt till mig att det inte gick att publicera just nu och att det var ngt fel.. Så var tydligen inte fallet eftersom när jag gick in här nu så hade jag publicerat inlägget ca 20 ggr. Jaja, nu har jag återställt problemet och hoppas att det inte ska upprepas!

Nu till Ensam mamma söker. Två av mammorna verkar ju hyfsat normala även om hela konceptet är lite pinsamt. Den tredje mamman dock, Helena som hon heter, är ju bara för pinsam. Jag säger bara, stackars hennes 5 barn (spec hennes 17-åriga son). Denna Helena är nämligen besatt av "fina kroppar" och rumpor. Det är det enda hon snackar om. Själv är hon 37 och den yngsta killen som hon har valt ut är 22 (?). I skaran hittar du även en 25-åring och en 27-åring. Jag vet att i kärlekens värld spelar väl inte åldern någon större roll men jag tycker det verkar som om hon har valt dem just för att de är unga och vältränade. Nej, hon är helt enkelt för mycket för mig (och min kära mamma). Vi får väl se om man spenderar mer tid vid detta b-program. Ytterst tveksamt.


Bläääääää........

Kommentarer
Postat av: sofia

ett av mina favvoprogram som sagt!!

2009-09-13 @ 23:35:12
Postat av: Mini

Asså, att du bara tittar på detta program fattar jag inte, men de kanske är ett typiskt "tjejprogram".......

Postat av: mariaohlin

verkligen ett sviiiiin ! så jäkla drygt gjort - vad tänkte han på liksom ?

2009-09-14 @ 16:10:55
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback