Äntligen!

Nu ska jag vilken minut som helst krypa ner i min alldeles nya säng. Ska bli så, så skönt! Tänkte först bara dela med mig av mina tankar om "Svenska Hollywoodfruar". OMG säger jag bara, vilka divor. Som de hade förstört sig själva med plastikoperationer också, de såg ju inte kloka ut någon av dem. Divigast av alla var Anna Anka, fru till Paul Anka (artist). Hon tyckte verkligen att hon var on the top of the world samtidigt som hade hade fått offra SÅ mycket för att kunna vara hans fru. Så himla jobbigt att flyga runt över hela USA i ett privatplan tillsammans med sin familj, bo i lyxsviter och sedan gå på hans "meet and geets" och konserter. Jobbigt liv!

Sen undrar jag, pricis som mamma sa, varför man behöver vara så patetisk när man är Hollywoodfru? Kan du inte vara lite mänsklig och kanske engagera sin tid i något nyttigt och inte bara välja ut smycken för miljontals kronor, dricka champange och bli fotograferad på röda mattan? Nej, hjälpa fattiga, sjuka eller på något annat sätt drabbade människor och djur är de intresserade av, då är det mycket bättre att ta på läppstift 50 ggr om dagen och bråka med trädgårdsmästaren om en gul fläck på gräsmattan. Förnuftigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback