Way too soon

mina dagar i stockholm har såklart gått alldeles för fort. det betyder dock inte att dom inte har varit bra för det har dom verkligen varit! jag har hunnit med att ha en underbar dag tillsammans med Evelina och det var efterlängtat eftersom vi i stort sett inte har sett varandra på ett och ett halv år. efter kul kommer att bo i samma stad igen och förhoppningsvis umgås massor :) har också varit på dubbel födelsedagsfest som var hur kul som helst. skåningen jag var imponerad över hur mycket folk jag faktiskt kände/var bekant med. dagen efter åt jag kicki och patrik bakiskäk på max och såg hasse aro. coolt jag vet. kvällen spenderades i kicki när patriks lägenhet på östermalm. fick även återse en santa barbara vän i form av andreas sundborg vilket var väldigt trevlig. som ni kanske har förståt sitter jag på tåget hem nu. efter som man har lyxat till det och åker förstaklass serverades precis frukost och då är man himla glad att man bor i sverige. istället för någon äcklig continental breakfast bestående av en skabbig muffins får man grovbröd och bra-för-magen-yoghurt. that's all for now. puss på er alla och tusen tack för en underbar helg vänner <3

Kommentarer
Postat av: joppi

schysst att man nämns

2009-10-19 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback