thank god its friday!

Och det menar jag verkligen.. denna veckan har inte varit att leka med.. det enda jag har haft i huvudet av jobb och jag tänkte att det nog inte var så roligt om jag bara Bloggade om det hela tiden.. jag har i alla fall kommit hem när varit helt slut varje dag.. man kan inte tro att ett åtta till halv två jobb kan vara speciellt krävande men jag lovar det är det! nu är det äntligen fredag i alla fall och inte vilken fredag som helst utan min godisfredag :) det var över en månad sen jag åt något onyttigt sist. den nya prison break boxen är införskaffad och ikväll ska jag sjunka ner i soffan och kolla på den med en STOR hemmakväll godispåse. det är så skönt när man känner att man verkligen har förtjänat det! nu hoppas jag att detta inlägg endast publiceras en gång och inte 20 men jag har inga större förhoppningar.. puss på er!

Kommentarer
Postat av: rebecka

låter som en bra fredag:) ditt inlägg publicerades massa gånger:) rebecka

Postat av: Anonym

Kom med låttips på http://paulinahs.blogg.se

Bästa låttips får länkning!

2009-10-02 @ 10:57:06
Postat av: pappa

spara litta gottis till majj...

2009-10-02 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback