Spark där bak?

Dagarna spenderas med jobb och träning och kvällarna med Prison Break, Gossip Girl eller något liknande. Klagar egentligen inte för ibland är det rätt skönt att vara inne i en lite halvt osocial period. Men det hade gärna fått hända liite mer. Längtar till våren kanske lite för mycket. Men när jag har näsan begravd i kursliteratur nästa termin kommer jag nog att sakna att göra ingenting så jag ska verkligen försöka njuta av det nu.

Biljett till sthlm är bokad förresten. Lämnar skåneland redan på torsdag nästa vecka för att besöka vänner och gå på fest i huvudstaden. Fatta hur kul detta ska bli!

I övrigt kan jag meddela att jag fortfarande är rätt så mör efter gårdagens upptåg. Det var nämligen handbollsturnering för alla Landskronas tvåor, treor och fyror i Idrottshallen. Vanligtvis är jag hemma kvart i två en vanlig arbetsdag men igår var jag hemma klockan fem. Skillnaden kändes. Idag har jag till råka på allt träningsvärk - I HALSEN av alla ställen - efter allt mitt skrikande och hejande igår. Det tog oss till en silverplacering så förgäves var det i alla fall inte.

Nu är det slutbabblat om ingenting och dags för ombyte till träningskläder. Trötta jag ska försöka ta mig genom en och en halv timme spinning och styrka. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: evelina

hej gumman :)

evigeheter sen, eller hur?

fick syn på att du skulle till stockholm :) denna torsdagen som kommer eller? jag har ju flyttat hit, så vio måste ju ses? :D

2009-10-12 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback