Nu håller vi helg tycker jag

Jag är helt sprallig ska ni veta. Det krävs stor koncentration av mig för att jag inte ska hoppa upp från stolen och dansa till The Sounds som just nu sprider sina ljuva toner ur högtalarna. Sjunga med lockar också men jag vill ju inte att jag ska bli ihågkommen som den där "virrhönan". Tyvärr kommer det att bli mer stillasittande för mig ikväll. Ska nämligen tillsammans med Ellen sätta mig på tågen till Växjö och hälsa på våran älskade Pranvera. Ska bli så himla kul att vi äntligen har fått till en helg när vi kan ses alla tre. Det är inte lätt med våra scheman (läs:deras scheman).

Kameran ligger på laddning och jag är så glad över att jag äntligen ska få tid att ta lite höstbilder in alla de vackra löven försvinner. Jag är taggad helt enkelt!

Hahha, det killar i hela kroppen. Hahaamaahaaa, wiiiiih........ hihi kan inte sitta still.

Hoppas ni får en toppenhelg mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback