"Känd DJ skapade nattklubbskaos"

Det var rubriken till den lilla artiklen som fanns att läsa på sydsvenskan.se om gårdagens händelser. Överdrift var det i alla fall inte. Svårt att förklara hur illa det var att stå i den kön. Kanske hjälper det er som inte var där att förstå om jag berättar att folk i kön grät, hyperventilerade och till och med svimmade. Men efter att ha lämnat kön och massa andra om och men kom vi in. Det blev en hel del dansande. Guetta började spela 01.15 och då hade en del av de 6000 personer som tagit sig till slagt blivit trötta, inte minst i fötterna. Guetta mixade om och förstörade en hel del av låtarna men jag måste säga att han är en jävligt duktigt DJ och det är coolt att ha hört honom! Självklart var det också roligt att umgås med Jee och Evelina!! Träffade också 7 personer från min högstadieklass och en hel del andra filurer som jag inte sett på år och dag.

Kvällen fick alltså en del del minus och en hel del plus. Sammanligt kanske plus minus noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback