Im on my way!

In case you wanna track me down så sitter jag just nu på plats 33 i vagn 3 på tåg nr 544 på väg mot stockholm. Denna resa har gjort att jag har varit och fortfarande är på väldigt bra humör.. Kanske tur att jag inte har någon som sitter bredvid mig, för dom hade säkerligen undrat varför jag drar på smilbanden med jämna mellanrum. Kan konstatera att det inte är dötid att behöva sitta och vänta på sitt tåg på stationen. Har man bara bra musik i öronen kan man lätt spendera evigheter med att studera människor. Man hinner tänka en hel del! Och se saker man aldrig sett förut. Jag hann idag se allt från praktexemplar på hur man inte vill se ut när man blir äldre, och tanter som inte kan låta bli att rynka på näsan till väldigt gayiga killar och hur den typiska eslövsbon ser ut.. Nu ska jag dyka ner i min bok. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback