Det gör ont i hela mig

Många med mig sitter och kollar på Idol nu. Finalkval idag. Nu när Eddie fick ett wildcard var jag tvungen att ta upp datorn och koncentrera mig på någon annat för det var så effing falsk. Nu står han där och tjatar om att känslan är viktigast. Men man ska ju helst vilja lyssna på killen också. Jag hoppas verkligen att han åker ut fast att jag inte har hört alla än.

Fast jag killar ju inte han Rabih-killen heller.

Karolina är ju lite tantig fast hon sjunger skitbra.

Tove är cooooolast.

Jag gillar Calle oavsett vad juryn säger.

Mariette är ju bra var hon är ju lite nonchalant. Fast ju sjunger hon Guns N Roses och det får hon plus för.

Erik är ju bra hur bra som helst fast att han sjöng lite surt på vissa ställen idag.

Erika sjunger ju bra men lite tråkigt är det ju.

och så vidare och så vidare..

Nu hoppas jag att Moa får det sista wildcardet och att ni kollar på detta youtubeklippet om ni inte har sett när Camilla gjorde bort sig igår. ---> 
http://www.youtube.com/watch?v=Fbdin8jWXDs

Ska jag vara ärlig hade jag helst velat att Idol skulle vara slut nu så vi kunde fortsätta kolla på Prison Break men jag får väl lugna mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback