Bra gjort

Har lyckats få tröjan ut och in efter att jag var och solade i stan för en stund sedan. Tur att man promenerade direkt hem med jackan på och inte skulle på dejt eller något, haha.

Under min lilla visit i landskronas lilla centrum var Gina den enda affären jag besökte. När jag gick där inne insåg jag plötsligt att jeans, linne och tröja som jag har på mig idag kommer från Gina. Hanna Andersson är verkligen ingen märkesbög kan vi konstatera.

Trots att det var ganska så kaosartat på jobbet idag har jag lyckats hålla humöret på topp. Det är faktiskt fortfarande på topp och efter att jag har publicerat detta inlägg så ska jag gå upp på rummet och fylla det med sköna toner av Laleh. Det är en sån Laleh-dag idag och fråga mig inte varför.

Vi hörs senare vänner, ha en skön fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback