To Feel

Jag vet att jag har nämt det innan men jag måste göra det igen. Jag har verkligen blivit blödig på senaste tiden. Skulle gissa på att det började runt studenten. Nu kommer tårarna ofta. En sak som jag jag blir extra rörd av är när en hel grupp av människor som kan sjunga gör det tillsammans. Det är så fint att jag får rysningar i hela kroppen. Som igår till exempel, när idolerna sjöng You're the Inspiration. Ögonen vattnades och håret stod upp både på armarna och i nacken. Vackert. Även om man framstår som lite väl känslig ibland så det väldigt skönt att bara låta det komma ibland. Det är skönt att känna saker.

En annan sak som jag känner som jag är väldigt glad över. Många, många bloggar har berört ämnet energitjuvar på senaste och då kan väl jag också göra det. Jag kan med glädje meddela att jag har inga energitjuvar i min omgivning. Längre. Jag har däremot haft det. Massor. Människor som har krävt så mycket energi av mig, inte för att de själv kräver extremt mycket uppmärksamhet utan för att jag har fått lägga energi på att vara någon som jag inte är egentligen. Människor som jag har fått ändra på mig inför, för jag är var rädd att de inte skulle gilla mig som den jag är. När jag mer och mer har kunnat acceptera mig själv och den jag är har jag samtidigt gjort mig av med de människor som jag inte har mått bra av att umgås med. Mina vänner jag har nu ger så mycket mer än vad de tar. Jag mår bra av att umgås med dem och jag kan vara mig själv. De är bäst.

Bara det jag ville säga.
LOVE


Kommentarer
Postat av: Mini

Hanna, ärligt... de där var inge bra....... Förutom de lilla man hörde av Bagge.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback