Simmar runt bland all skit

Håller precis på att hålla paus. Rensar mitt rum på skit inför flytten. Och mycket skit är det, haha. Har bett pappa fixa flyttlådor. Ja, jag vet att det är en månad kvar men jag har mina anledningar: det är julmånad, har något inbokat varje helg plus att jag är jävligt sugen på att flytta. Då borde man få börja i tid eller hur?

Sista novermber idag. Det betyder att det är december imogron och det gillar vi. Jag köpte vars en chokladjulkalender till mig och Frida idag. Föräldrarna och mor- och farföräldrarna tycker tydligen att vi är för gamla med det är bara bullshit. Den chokladen är ju en av de godaste i världen så jag tänkter minsann ha minst en sån kalender varje år tills jag dör.

Nu får pausen faktiskt vara slut. Hinner med lite undanröjning till innan det är dags för träning.
xoxo
Hanna

Kommentarer
Postat av: pappa

CHOKLADKALENDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-01 @ 07:21:47
Postat av: Kicki

*VARSIN chokladkalender



hähähääh ;)

2009-12-05 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback