Mer än halvt onödigt

Tog mig upp ur sängen, cyklade till jobb och sen visade det sig att lillkillen var ledig idag så då var det bara att vända hemåt igen.

Nu sitter man alltså här. Har slängt i en maskin tvätt, läst bloggar och ska snart lägga mig i soffan med min bok. Jag har varit med om värre torsdagar faktiskt. Man blev också lite rörd när de andra barnen blev besvikna att man gick hem. Vilka söta, störiga ungar dom är!

Ärliga är dom också. Och nyfikna. Undrar hur många gånger jag har fått svara på frågorna om jag har en pojkvän, eller om jag är kär. De blir lika besvikna varje gång jag måste svara nej. När en av tjejerna frågade och jag sa nej så svarande hon med "Vaa!? Varför inte? Du som är så söt!" Snacka om att det värmde.

Nu har maskinen centrifugerat färdigt och det är väl lika bra att ta tag i det direkt.
Ha det bra tills vi hörs igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback