Sista gången..

Jag lägger mig i min sköna säng med mina sköna kuddar och mitt sköna täcke.

Jag var hemma hos Joppi och Leo och slö kollade på TV.

Jag strosade på stan.

Sista kvällen i SB helt enkelt.

Bussen går klockan 4.20 pm imorgon och innan dess ska jag hinna lämna Viccis cykel, köpa ett par skor jag hittade idag, till skolan och fylla i några papper och luncha med Joppi och Leo. Rae är en ängel som har erbjudit sig att köra mig till bussen.

Är nyklippt btw. Stört skönt med fräscha toppar :)

Gaaaah, jag blir galen allt är så konstigt.. Vill inte stanna för Titti och Ralle är ju inte kvar och snart åker ju J&L också så vad tusan ska man göra här då?? Men jag tror det är för att jag är nervös över att åka hem.. Kommer allt vara som vanligt? Har alla andra förändrats? Vad kommer hända till hösten? Jag vet i alla fall att jag har förändrats.. 

KNÄPPT ! !
 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem!! <3

2009-05-27 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback