Rrolit, Roolit

Har aldrig riktigt gillat Alex Schulman, därför har jag inte heller gett mig tid att läsa hans blogg. Fram tills idag. Jag har missat något. Man behöver inte gilla snubben för att tycka att hans texter är roliga. Fnissade ganska ordentligen när jag läste denna --> http://www.1000apor.se/blogs/alex/nu-aer-jag-elak-igen#comments Jag tycker det är så kul att man kan komma på sådär random saker när man sitter och skriver. Det var ju iofs en krönika för aftonbladet så lite tid har han väl lagt ner men ändå. Jag ska jobba på det. Jag vill också vara roolig.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så många gånger som jag har skrattat HÖGT för mig själv när jag läst Alex Schulmans blogg, han är bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback