Pappor är konstiga och mormödrar är roliga (och Nick)

Min pappa alltså.. Han ganska så otrolig. Han kräver min fulla uppmärksamhet om chattar på FB. Han blir galen om man inte svarar på två röda. Sen hans kommentar på inlägget om Tittis hatbrev "Detta låter som ens storm i ett vattenglas"? Okeeeej..

Nick sitter här och improviserar en egen text till Westlifes "I want it that way" Sjukt underhållande.

Min mormor skrev mail till mig precis. Hon tyckte jag var lite lat som sover för länge om dagarna. Sen sa hon att hon också skulle bli bloggare. Fatta vad coolt det hade varit. Hon kunde bli den första stora mormorbloggaren. Fräckt.

  
Pääppa                                                     Mormor                                                      Nick

Kommentarer
Postat av: Oscar

V d inte Backstreet Boys som hade en Hit med I want it that way???

2009-05-12 @ 08:25:10
Postat av: pappa

chattar man så chattar man med en åt gången fattar du väl :-))

2009-05-12 @ 19:19:28
Postat av: Mikael Fransson

Ingen multitasking Peter? :-)

2009-05-12 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback