Nu ska jag ta Blondinbella i försvar

Japp, jag hissade Blondinbella igår. När jag läste hennes blogg de första gångerna för kanske lite mer än ett år sedan ogillade jag hanne skarpt. Jag tyckte det var tråkig läsning om hur hon spenderade sina dagar och hur hon klarade av att stå emot elaka kommentarer. That was it.

Men jag har gett henne en andra chans och ångrar inte det. Nu tycker jag hennes texter är inspirerande. Hon är nittia och har redan hunnit bli så framgångsrik. Hon tjänar 200 till 300 tusen i månaden på sin blogg, hon åker runt och föreläser om självkänsla i hela landet, hon har startat en egen klädkollektion och har aktier och hjälper till att coacha på hennes pappas bloggföretag spotlife. Allt detta gör hon samtidigt som hon går i trean på gymnastet, tränar och hinner med shopping och andra trevligheter som fritid. För att klara allt detta måste man jävlar i havet vara planerad och målmedveten.

Hon är en grym förbild för unga tjejer (i min ålder och lite äldre inkluderat). Hon visar att om man vill och kämpar kan man få göra det man vill med livet. Hon säger att man behöver inte vara siza zero för att vara framgångsrik, hon tränar för att hon mår bra av det. Hennes texter om självkänsla på bloggen är jättebra och hon inspirerar unga att bli politiskt engagerade.

Hur kan man inte gilla, beundra och inspireras av denna tjej?

 



Okej det finns en grej som jag inte gillar för fem öre.. HON ANVÄNDER PÄLS. Snälla Bella sluta med det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, nu vill jag inte vara så, men hon ser ut att vara 35 på den bilden....

2009-05-21 @ 23:17:19
Postat av: P.

Det är bara för pälsen man läser om henne, och hon tjänar inte 200-300 tusen i månaden, rent skitsnack.

2009-05-22 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback