Läget

Trodde att det skulle vara konstigare än vad det var att komma hem till Svealand. Vissa saker är såklart konstiga och annorlunda men det mesta är ju som förr. Idag har jag kört bil :) Träffat mormor, morfar och farmor. Träffade även Jesper på hemmakväll. Väldans trevligt tyckte jag.

Kranvatten är underskattat. Det smakar UTSÖKT! Det var även gott med hemmalagad mat och grovbröd.

Ska bli kul att träffa mina andra söta vänner också.. Sara kommer imorgon bla :)

Ring eller sms:a mig förresten. Har inga nr eftersom jag har haft sönder en massa telefoner! Glöm inte att sätta avsändare <3
0708743134

I miss my SB friends <3



Min hemresa var inte den smidigaste förresten. Skulle kunna ta hela hitorien om paniken som uppstod på flyplatsen när jag fick reda på att min biljett inte var giltig.. Men jag ska skona er från denna snyftarhistoria. Haha.. Jag är ju hemma hel och har alla mina grejor med mig!

Pusss

Kommentarer
Postat av: ac

åh KRANVATTEN! :D Haha längtar tills jag får smaka det igen. Hoppas din sommar blir underbar Hanna!! puss o kram från a to the c

Postat av: Vicci

SB ar bra tomt utan dig! <3

2009-06-05 @ 03:33:30
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback