Kan inte riktigt sätta ord på detta men jag ska försöka

Jag har nämt detta innan. Mina kära roomie Titti skrev ett lite provocerande inlägg in en kille här i SB. Killens kompisar kan tydligen inte rikigt släppa detta. Elaka och rasistiska kommentarer stömmar in på löpande band. Det är inte sällan det påpekas att Titti ska skaffa ett liv. Titti har EN gång skrivit om någon annan (förutom Rae) på sin blogg. EN gång. Nu undrar jag vem det är som har inte något liv, är det Titti eller är det mr. X (eller vafan ska jag kalla hon det för? alla vet ju om detta, Alex Kakela heter han) Han och hans vänner tar sig tid och skaffa ett fejkat konto på Facebook och skriva ett låångt mail till henne som lyder:

Simba Lion <------- Bara att döpa sig till detta?!?!
den 10 maj 05. 14

Kära människa.
Du borde växa upp och skaffa dig ett liv, din blogg är ingenting mer än en fjortisblogg där du skriver ner idiotiska skämt som jag och mina vänner skrattar åt varje gång vi kollar den. Att du tjänar pengar på den är bara ett skämt och att du fått läsare så är det bara ett tecken på att du har fått fler folk emot dig. Gumman det är ingen här borta som respekterar dig mer.
Hur kan du ens använda dessa svenska orden på detta viset och skriva ner dem i din fjortisblogg. Personer som du borde inte ens befinna dig här i Santa Barbara för att folk som immigrerar till sveriger hamnar ju mest i sverigers mest tragiska ställe, smålands småstäder där folk inte har något liv, du har tur lilla gumman att du ens har råd att komma hit till Santa Barbara. Visst är det en tragiskt tanke att de släppte in dig i detta land och att vi har fått en hycklare som dig i santa barbara.
Att du inte har något vettigare för dig här borta än att observera Alexander, vi tror nog du är lite kär i han, och inte våga säga detta till honom. Det är lite pinsamt att du inte har något vettigare liv i Santa Barbara att berätta för dina vänner hemma i Sverige än om Alexander och hans utseende och hans ögon. Det där med ögonen, du verkar ju inte heller se så mycket-
Detta är bara pinsamt, du är pinsam så sluta upp med ditt bloggande och lägg ner! Du är bara tragisk och lika så din blogg, vi skiter fullständigt i hur ofta du rakar dina ben din blåsta flicka.
Du borde åka hem och inte komma tillbaka. Ta åt dig av detta nu, få detta inprintat i din skalle att du inte är välkommen till några fester, att du inte är välkommen att ens titta på oss och att du är inte välkommen att hälsa på oss. För du kan räkna med att i våra ögon så är du ingeting mer än en parasit som lever på andra människor.

TACK!



Om nu Titti är en obetydlig och mindre värd människa varför lägga ner tid på detta? Har de inget bättre att roa sig med och varför har hennes ord om Kakela satt sig så hårt i dem, hennes ord är väl ingenting värda ändå? Eller?
Sen kan man ju undra vilka fester hon inte får gå på och vilka människor hon inte får hälsa på, det finns ju ingen avsändare. Titti vågar i alla fall stå för vad hon säger.

Kommentarer
Postat av: TITTI

AMEN!

Postat av: pappa

detta låter som storm i ett vattenglas!!

2009-05-12 @ 07:14:03
Postat av: Kicki

Asså jag D Ö R ! ÄNNU en gång tappar jag tron på mänskligheten... exakt, om Titti nu är så betydelselös i deras ögon, varför låter han/dom inte bara hennes ord rinna av och gå vidare?! Sååååååå tragiskt att det verkligen finns människor som lägger ner så stor energi på sån här skit! Jag tycker Titti gjorde helt rätt, det är hennes blogg och hon får skriva vad hon vill; sen hur vederbörande Kakela hanterar situationen - det är ju bara där historien börjar bli pinsam!

Titti är grym som vågar stå för sina åsikter och gör något som jag desutom tror att många har velat göra för lääänge sen.



XOXO

2009-05-12 @ 13:56:15
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback