Hyllning

Min kära roomie Titti har lyckats. Hon filosoferat fram och tillbaka på vad hon ska skriva om för att få sin blogg lite populärare. Utan att tänka på det lyckades hon. Hon skrev ett enda provocerande inlägg om en kille här i Santa Barbara. Hon startade ett litet krig kan man säga. Hon är fått folk som älskar henne och folk som hatar henne. Hon är smart nog att spinna vidare på detta. Att provocera. Hennes besökare har ökat drastiskt. Jag vet att Titti kan stava och jag säger inget om hennes särskrivningar för det kan f*n hända alla. Fortsätt som du gör Titti. Du kommer bli stor. Sen skulle jag vilja säga till alla hennes läsare att de borde lägga ner sina rasistiska kommentarer för det hon skriver har INGENTING att göra med var hon kommer ifrån.

LÄNK FINNS HÄR --> 
http://ttforlife.blogg.se
 
I vote TT for president =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback