Hatar att säga hejdå.

Man säger att världen är liten. Men tydligen inte tillräckligt liten. Inte liten enough för att man alltid ska kunna ha alla människor man tycker om inom räckhåll. Jag önskar att jag alltid hade kunna ta alla människor och platser jag tycker om nära så man kunde ses, prata och bara vara när man vill.

Sitter vid vårt köksbord och tårarna bara rinner. Läste precis vad Titti skrev om Nick på sin blogg. Det är så orättvist att de inte kan vara tillsammans mer. Jag kommer också sakna Nick och jag kan bara gissa hur jobbigt det är för Titti.

Nu när Nick åkte ikväll så började jag inse hur kort tid det är till att jag måste säga hejdå till alla människor här. Inte hejdå för evigt kanske men man kommer inte kunna träffa dem lika ofta som man gör nu. Man ska behöva säga hejdå till Santa Barbara, mitt hem sen tio månader tillbaka.

Jag ska sluta säga hejdå.
Istället ska jag säga "vi ses snart".
Det känns bättre så.



Kommentarer
Postat av: pappa

vi ses snart

2009-05-14 @ 06:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback