Hanna Hissar

Powerwalk på morgonen men en fin vän, mango, solsken, hand sanitizer, mitt år i USA, Alex Schulmans blogg, Gossip Girl, hjälpsamma människor, blondinbella.se, min familj, fina naglar, Go Girl Energy Drink, fotografera, massage, hemlagad mat, picknik, hemmakväll, min Ipod, shoppa, smoothies, solojla, westsideinc.blogg.se, mina underbara kuddar, handla på IKEA, ttforlife.blogg.se, ven, forever 21, komplimanger, nystädad lägenhet, hotellfrukost, mariaohlin.blogg.se, limewire, läga elräkningar, fina utsikter, metrobloggen.se/saraosterberg, allt som är gratis, kramar, victora secret, häftmassa, att jag kan klara mig själv, mertobloggen.se/ettliviexil, att få sms, städhjälp, känslan efter att man har tränat, att framtiden är full av möjligheter, julen, lukten av nya skor, lukten i nya bilar, abercrombie and fitchs herrparfym, att vara brun, glass,..

Äh, det finns så mycket som jag gillar så jag skulle kunna go on and on the whole day men jag ska skona er.. Ni kan få höra en låt jag gillar istället..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Deja vu!!! Ja, jävlar i London....

2009-05-20 @ 21:36:37
Postat av: Frida

blondinbella? hanna, skärpning...

2009-05-21 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback